Способи вирішення спорів з постачальником природного газу Спори між Споживачем і постачальником природного газу вирішуються шляхом досудового врегулювання у прозорий, справедливий та швидкий спосіб. Для цього в Товаристві створено Інформаційно-консультаційний центр (далі ІКЦ), котрий розглядає звернення, спори та скарги споживачів у термін, встановлений чинним законодавством. У разі недосягнення між Споживачем та Постачальником природного газу згоди, спірні питання вирішуються у порядку, встановленим чинним законодавством, в тому числі в судовому порядку. Відповідальною особою з розв'язання спорів з Постачальником у ТОВ “Чернівецька обласна енергопостачальна компанія ” є начальник Інформаційно-консультаційного центру —Ясинський Олександр Олександрович, тел. (0372) 583-385, e-mail: ikc@ek.cv.ua . Відповідальна особа з консультації з клієнтами та з укладення договору з Постачальником у ТОВ “Чернівецька обласна енергопостачальна компанія ” є керівник сектору по закупівлі послуг ТОВ "ЧОЕК" - Федоруца Андрій Анатолійович, тел. 067-22-35-426, e-mail: gas@ek.cv.ua Режим роботи: понеділок-четвер: 8:00 - 17:00 п’ятниця: 8:00 - 15:45 обідня перерва: 12:30 - 13:15 Юридична адреса: 58001, Чернівецька обл., місто Чернівці, вул. Пауля Целана, буд 6. Фактичне місце знаходження офісу: 58001, м. Чернівці, Пауля Целана, буд 6 Для отримання додаткової інформації дзвоніть за тел. (0372) 583-385. Також для роз'яснення створений кол-центр: тел. (0372) 588-885. |