Працюють одночасно два Персональні кабінети доступні з сайтів обох новостворених енергокомпаній. Тобто, - щоб передати покази електролічильника, бачити обсяг споживання у власному домогосподарстві (використані кіловат-години упродовж календарного місяця та за попередній період), споживач може скористатися онлайн-послугою Мій кабінет (персональний кабінет споживача) з офіційного сайту АТ «Чернівціобленерго» – http://oblenergo.cv.ua/ - щоб ознайомитися з нарахуваннями та рівнем оплати за спожите (скільки коштів потрібно оплатити, чи є переплата, борги або нараховані субсидії/пільги), споживач може скористатися онлайн-послугою Кабінет споживача з сайту ТОВ «ЧОЕК» – http://ek.cv.ua/ Зверніть увагу, що особисті логіни і паролі споживача для входу в персональний кабінет споживача є однаковими для обох сайтів: як при вході у Мій кабінет через сайт АТ «Чернівціобленерго», так й у Кабінет споживача через сайт ТОВ «ЧОЕК» (для споживачів які пройшли реєстрацію до травня 2019) |