phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Пауля Целана буд. 6.

м. Чернівці,
вул. Пауля Целана буд. 6.
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15

Працюють одночасно два Персональні кабінети доступні з сайтів обох новостворених енергокомпаній. Тобто,
- щоб передати покази електролічильника, бачити обсяг споживання у власному домогосподарстві (використані кіловат-години упродовж календарного місяця та за попередній період), споживач може скористатися онлайн-послугою Мій кабінет (персональний кабінет споживача) з офіційного сайту АТ «Чернівціобленерго» – http://oblenergo.cv.ua/
- щоб ознайомитися з нарахуваннями та рівнем оплати за спожите (скільки коштів потрібно оплатити, чи є переплата, борги або нараховані субсидії/пільги), споживач може скористатися онлайн-послугою Кабінет споживача з сайту ТОВ «ЧОЕК» – http://ek.cv.ua/
Зверніть увагу, що особисті логіни і паролі споживача для входу в персональний кабінет споживача є однаковими для обох сайтів: як при вході у Мій кабінет через сайт АТ «Чернівціобленерго», так й у Кабінет споживача через сайт ТОВ «ЧОЕК» (для споживачів які пройшли реєстрацію до травня 2019)