phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Пауля Целана буд. 6.

м. Чернівці,
вул. Пауля Целана буд. 6.
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15
7 листопада 2023
Ви не змогли зареєструватися в Особистому кабінеті ТОВ «ЧОЕК»: пояснюємо причини

Є декілька факторів, які можуть завадити вам зареєструватися в Особистому кабінеті. Зокрема:

  • Неправильна електронна адреса – ви не зможете авторизуватися, якщо вказали, наприклад, mail.ru чи подібні російські сервіси. Тому радимо знову пройти реєстрацію та вказати будь-яку іншу електронну пошту, яка доступна в Україні (gmail, ukr.net тощо);
  • Неправильний особовий рахунок – ви не зможете пройти ідентифікацію, адже допустили помилку в особовому рахунку. Тому радимо ретельно перевіряти інформацію, яку ви вказуєте при реєстрації (номер особового має бути ідентичний до того, який вказаний у паперових платіжках);
  • Неправильні прізвище та ім’я – тут потрібно вказувати дані саме власника особового рахунку.
  • Некоректно вказали район – при пошуку у базі вас неможливо ідентифікувати, тож реєстрація теж неможлива.

Отже, під час реєстрації важливо перевіряти достовірність інформації, яку ви вказуєте. Тоді у вас не виникне жодних ускладнень і ви з легкістю зареєструєтесь в Особовому кабінеті ТОВ «ЧОЕК».

Нагадуємо, що упродовж доби (у робочі дні) на вашу електронну адресу прийде підтвердження про реєстрацію. Якщо ви зареєструвалися у п’ятницю чи у вихідні дні, тоді підтвердження надійде вам по завершенню вихідних.

РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!