Є декілька факторів, які можуть завадити вам зареєструватися в Особистому кабінеті. Зокрема: - Неправильна електронна адреса – ви не зможете авторизуватися, якщо вказали, наприклад, mail.ru чи подібні російські сервіси. Тому радимо знову пройти реєстрацію та вказати будь-яку іншу електронну пошту, яка доступна в Україні (gmail, ukr.net тощо);
- Неправильний особовий рахунок – ви не зможете пройти ідентифікацію, адже допустили помилку в особовому рахунку. Тому радимо ретельно перевіряти інформацію, яку ви вказуєте при реєстрації (номер особового має бути ідентичний до того, який вказаний у паперових платіжках);
- Неправильні прізвище та ім’я – тут потрібно вказувати дані саме власника особового рахунку.
- Некоректно вказали район – при пошуку у базі вас неможливо ідентифікувати, тож реєстрація теж неможлива.
Отже, під час реєстрації важливо перевіряти достовірність інформації, яку ви вказуєте. Тоді у вас не виникне жодних ускладнень і ви з легкістю зареєструєтесь в Особовому кабінеті ТОВ «ЧОЕК». Нагадуємо, що упродовж доби (у робочі дні) на вашу електронну адресу прийде підтвердження про реєстрацію. Якщо ви зареєструвалися у п’ятницю чи у вихідні дні, тоді підтвердження надійде вам по завершенню вихідних. РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ! |