ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ Шановні споживачі, зверніть увагу на те, що у платіжних документах за січень, з вини нашого персоналу, сталася прикра помилка. А саме: були вказані неправильна електронна адреса «Персонального кабінету», а також неправильний номер телефону кол-центру та QR-код. Вказані дані дійсно були не нашими, а іншого постачальника універсальних послуг з іншого міста нашої країни. Приносимо щирі вибачення споживачам а також енергопостачальній компанії, чиї дані помилково були використані у наших платіжних документах. Нагадуємо, що зайти до «Персонального кабінету» ТОВ «ЧОЕК» можна за посиланням www.myenergy.cv.ua. А зателефонувати до кол-центру ТОВ «ЧОЕК» можна за номером (0372) 588-885. Ще раз просимо вибачення за незручності. РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ! |