phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Пауля Целана буд. 6.

м. Чернівці,
вул. Пауля Целана буд. 6.
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15
24 березня 2025
ВАЖЛИВО АКТУАЛІЗУВАТИ ДАНІ

Закликаємо вас перевірити актуальність своїх даних та, за потреби, оновити їх.

 

Тож, якщо ви придбали чи отримали у спадок житло, тоді обов’язково маєте оформити на нового власника особовий рахунок електроенергії. Тільки після переоформлення ви матимете всю інформацію щодо нарахувань, боргів та оплати за спожиту електроенергію. Завдяки цьому ви уникнете відключення через заборгованість за світло, про яке могли і не здогадуватися. А попередній власник уникне дзвінків чи попереджень про відключення електроенергії через заборгованість, яке його не стосується. Адже, згідно з Правилами роздрібного ринку електроенергії, ТОВ «ЧОЕК» надсилає подібні повідомлення саме власнику особового рахунку.

 

Для актуалізації даних потрібно звернутися до АТ «Чернівціобленерго»(РЕМ) та надати наступні документи:

- Копії паспорта та  ІПН/РНКОПП;

- Документ, що підтверджує право власності (витяг з державного реєстру, свідоцтво про право на спадок);

- Письмову згоду всіх співвласників квартири або будинку (якщо такі є);

- Документ, що посвідчує право на представництво інтересів особи у випадку подання заяви представником.