phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Пауля Целана буд. 6.

м. Чернівці,
вул. Пауля Целана буд. 6.
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15
14 травня 2024
У ЯКИХ ВИПАДКАХ ПОТРІБНО АКТУАЛІЗОВУВАТИ ДАНІ

 

Друзі, ми часто нагадуємо про важливість актуалізації ваших даних. Адже бувають випадки, коли власник особового рахунку змінився вже декілька років, проте дані ніхто не оновив.

 

Отже, якщо ви продали чи придбали нерухомість (квартиру, будинок, комерційне приміщення тощо), або отримали нерухомість у спадок, новому власнику обов’язково потрібно оформити на себе особовий рахунок електроенергії. Для цього потрібно звернутися до АТ «Чернівціобленерго» (найближчого РЕМу) та надати наступні документи:

 

  • копію паспорта (для фізичних осіб) або витяг, або довідку, або копію виписки з ЄДР (для юридичних осіб) споживача;
  • копію документа, що підтверджує право власності чи користування об'єктом;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків або копію паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади і мають відмітку у паспорті);
  • документ, що посвідчує право на представництво інтересів особи у випадку подання заяви представником (для фізичних осіб), або документ, що посвідчує право особи діяти від імені юридичної особи (для юридичних осіб).

 

Нагадуємо, що вчасно оновлені дані допоможуть вам отримувати актуальну інформацію щодо стану ваших розрахунків. Адже ТОВ «ЧОЕК» надсилає щомісяця смс-інформування щодо нарахувань за спожиту електроенергію саме власнику особового рахунку.

 

Дякуємо за те, що ви з нами!