Друзі, якщо у вас виникли питання щодо правильності показників лічильника, вам потрібно звернутися до оператора системи розподілу, тобто до АТ «Чернівціобленерго» та написати заяву на коригування показників. Саме ця компанія, згідно Правил роздрібного ринку електроенергії, займається прийомом показників лічильника. Якщо у вас виникли запитання щодо суми нарахування за спожиту електроенергію, вам потрібно звернутися до ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія». Принагідно зазначаємо, що помилки у показниках і нарахуваннях можуть виникати, якщо ви передали показники поза встановлений термін. І нагадуємо, що прийом показників триває 5 днів: два останні дні поточного місяця і три дні наступного. РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ! |