Друзі, закликаємо вас не накопичувати борги щоб не потрапити у списки на відключення. Але якщо вже так сталось, що ви потрапили у список на відключення – не затягуйте з оплатою. Сплачені кошти не миттєво потрапляють на рахунок нашого Товариства. При оплаті через банківські установи, платіжні системи, термін надходження коштів може становити 3-5 банківських днів, через відділення поштового зв’язку до 7 днів. Тобто, для уникнення відключення за заборгованість, сплачені вами кошти повинні бути на рахунку ТОВ “ЧОЕК” принаймні за день до відключення, а не у день відключення! Відновлення електроживлення відбувається у разі звернення споживача до Постачальника за умови: - -обов’язкового усунення порушення споживачем (сплата виниклої заборгованості згідно умов Договору після відключення від електроживлення)
- сплати споживачем рахунків щодо відшкодування Електропостачальнику оплачених витрат ОСР, пов’язаних з припиненням та відновленням електроживлення споживачів
У свою чергу Постачальник (ЧОЕК) направляє до ОСР (ОБЛЕНЕРГО) «Заяву про відновлення електроживлення споживачам». ОСР (ОБЛЕНЕРГО) проводить відновлення електроживлення протягом 5 робочих днів в сільській місцевості або 3 робочих дня в містах з дати отримання «Заяви про відновлення електроживлення споживачів, з підстав усунення порушень, що зумовили припинення (обмеження) електроживлення». |