phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Пауля Целана буд. 6.

м. Чернівці,
вул. Пауля Целана буд. 6.
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15
4 квітня 2025
НЕ НАКОПИЧУЙТЕ БОРГИ

Друзі, закликаємо вас не накопичувати борги щоб не потрапити у списки на відключення. Але якщо вже так сталось, що ви потрапили у список на відключення – не затягуйте з оплатою.

 

Сплачені кошти не миттєво потрапляють на рахунок нашого Товариства. При оплаті через банківські установи, платіжні системи, термін надходження коштів може становити 3-5 банківських днів, через відділення поштового зв’язку до 7 днів.

 

Тобто, для уникнення відключення за заборгованість, сплачені вами кошти повинні бути на рахунку ТОВ “ЧОЕК” принаймні за день до відключення, а не у день відключення!

 

Відновлення електроживлення відбувається у разі звернення споживача до Постачальника за умови:

  • -обов’язкового усунення порушення споживачем (сплата виниклої заборгованості згідно умов Договору після відключення від електроживлення)
  • сплати споживачем рахунків щодо відшкодування Електропостачальнику оплачених витрат ОСР, пов’язаних з припиненням та відновленням електроживлення споживачів

У свою чергу Постачальник (ЧОЕК) направляє до ОСР (ОБЛЕНЕРГО) «Заяву про відновлення електроживлення споживачам».

ОСР (ОБЛЕНЕРГО) проводить відновлення електроживлення протягом 5 робочих днів в сільській місцевості або 3 робочих дня в містах з дати отримання «Заяви про відновлення електроживлення споживачів, з підстав усунення порушень, що зумовили припинення (обмеження) електроживлення».