Інструкція про подання звернення/скарги/претензії Споживач має можливість направити звернення/скаргу/претензію наступним чином: - в усній формі, звернувшись особисто до Інформаційно-консультаційного центру постачальника, в приміщенні центру по обслуговуванню споживачів, або до директора підприємства під час особистого прийому. Дізнатись графік особистого прийому громадян Інформаційно – консультаційним центром та директором ТОВ «ЧОЕК» можна тут - за телефонами кол-центру постачальника: +38 (0372) 583-385 (понеділок-четверг: з 08.00 до 17.00; п’ятниця: з 08.00 до 15:45; обідня перерва з 12.30 до 13.15); - засобами електронного зв’язку: на електронну адресу постачальника: info@ek.cv.ua; за допомогою мобільного додатку "Енергетика онлайн" - в письмовій формі (м.Чернівці, вул. П. Целана буд 6). |