phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Пауля Целана буд. 6.

м. Чернівці,
вул. Пауля Целана буд. 6.
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15

Інструкція про подання звернення/скарги/претензії 

 

Споживач має можливість направити звернення/скаргу/претензію наступним чином:

 

- в усній формі, звернувшись особисто до Центру обслуговування клієнтів (ЦОК) постачальника або до директора підприємства під час особистого прийому. Дізнатись графік особистого прийому громадян директором ТОВ «ЧОЕК» можна тут

за телефонами кол-центру постачальника: +38 (0372) 583-385 (понеділок-четверг: з 08.00 до 17.00; п’ятниця: з 08.00 до 15:45; обідня перерва з 12.30 до 13.15);

засобами електронного зв’язку: на електронну адресу постачальника: info@ek.cv.ua; за допомогою мобільного додатку "Енергетика онлайн"

в письмовій формі (м.Чернівці, вул. П. Целана буд 6).

 

 

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії

  1. Повинно бути вказано:
  • для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
  • для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
  1. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  2. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

 

Зразок скарги (завантажити - 15 Kb ) »
 
Зразок звернення (окрім скарг) (завантажити - 14 Kb ) »
 

 

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія»

 

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.


Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

 

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки


Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (0372) 583-385, (0372) 588-885 або надіслати листа електронною поштою на адресу: info@ek.cv.ua, або заповнити форму на сайті Товариства. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».