Інструкція про подання звернення/скарги/претензії Споживач має можливість направити звернення/скаргу/претензію наступним чином: - в усній формі, звернувшись особисто до Центру обслуговування клієнтів (ЦОК) постачальника або до директора підприємства під час особистого прийому. Дізнатись графік особистого прийому громадян директором ТОВ «ЧОЕК» можна тут - за телефонами кол-центру постачальника: +38 (0372) 583-385 (понеділок-четверг: з 08.00 до 17.00; п’ятниця: з 08.00 до 15:45; обідня перерва з 12.30 до 13.15); - засобами електронного зв’язку: на електронну адресу постачальника: info@ek.cv.ua; за допомогою мобільного додатку "Енергетика онлайн" - в письмовій формі (м.Чернівці, вул. П. Целана буд 6). |
|
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії- Повинно бути вказано:
- для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
- для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
- Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.
|
|
|
|
|
Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії. Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
|
|
Надання повідомлень про загрозу електробезпеки Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (0372) 583-385, (0372) 588-885 або надіслати листа електронною поштою на адресу: info@ek.cv.ua, або заповнити форму на сайті Товариства. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».
|
|