1. Хто такі - ТОВ «ЧОЕК» і чим займається ця компанія? ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» здійснює свою діяльність відповідно до норм Закону України «Про ринок електричної енергії» та виконує функції постачальника універсальних послуг (ПУП) на території Чернівецької області на підставі ліцензії на право здійснення господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затвердженої постановою НКРЕКП №429 від 14.06.2018 року. Це означає, що ТОВ «ЧОЕК» є єдиним постачальником електричної енергії для побутових та малих непобутових споживачів на території Чернівецької області. Компанія здійснює постачання електричної енергії і за вільними цінами. ТОВ «ЧОЕК» орієнтується на запити споживачів, враховує потреби кожного клієнта і завжди пропонує оптимальні умови співпраці в умовах конкурентного ринку електроенергії.
2. Яка різниця між ТОВ «ЧОЕК» та обленерго? За результатами вжитих заходів заради покращення якості обслуговування та захисту прав споживачів, поглиблення євроінтеграційних процесів – з 1 липня 2019 року в Україні запрацював Новий ринок електричної енергії. Однією з найважливіших змін для споживачів стало створення двох окремих компаній – постачальника електричної енергії та оператора систем розподілу, які відтепер виконують різні функції. Так, ТОВ «ЧОЕК» - постачальник електричної енергії, а отже закуповує електроенергію, продає її споживачам за ціною, яку затверджує КМУ та за вільною ціною, відповідно до комерційної пропозиції обраної споживачем, проводить розрахунки за цю електроенергію. Обленерго - оператор систем розподілу (ОСР). Це компанія, яка відповідає за технічне обслуговування та управління електричними мережами, здійснює заміну, ремонт, опломбування, держповірку, параметризацію лічильників, є постачальником послуг комерційного обліку електричної енергії, здійснює зняття показів лічильників по всіх споживачах і несе відповідальність за збір, облік об’ємів використаної та виробленої електричної енергії.
3. Які тарифи на електричну енергію? Вся інформація про актуальні тарифи публікується на офіційній сторінці ТОВ «ЧОЕК» та доступна за посиланням: https://ek.cv.ua/taryfy/
4. Скільки треба заплатити за електричну енергію та де це можна перевірити? Інформація про вартість спожитої електричної енергії вказується у рахунках на оплату, які ТОВ «ЧОЕК» кожного місяця надсилає споживачам. Онлайн рахунки доступні до оплати в Особистому кабінеті ТОВ «ЧОЕК», в онлайн банкінгах та інших платіжних системах. Також додатково здійснюється телефонне та СМС-інформування споживачів про заборгованість. Нагадуємо, що зареєструватися в Особистому кабінеті споживача можна на сайті ТОВ «ЧОЕК» перейшовши за посиланням: https://www.myenergy.cv.ua/uk/customer/login
5. Як я можу подати показники лічильника? Наразі є наступні способи передачі показників лічильника: - зателефонувати за номерами (0372) 584-980, (099) 230-99-00, (067) 230-99-00 у Call-центр АТ «Чернівціобленерго» (працює цілодобово, без вихідних); - через «Мій кабінет» на сайті АТ «Чернівціобленерго»; - через телеграм-бот АТ «Чернівціобленерго»; - через «Особистий кабінет» на сайті ТОВ «ЧОЕК». Нагадуємо: Прийом показників згідно Постанови від 14.03.2018р. №311 «Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії», триває в період двох останніх днів розрахункового та до кінця третього календарного дня місяця, що настає за розрахунковим.
6. Що робити, якщо в рахунку на оплату вказано невірні показники лічильника? Нарахування по особовому рахунку абонента ТОВ «ЧОЕК» здійснює відповідно до інформації про обсяги спожитої електричної енергії споживачем протягом звітного періоду, отриманої від ОСР - АТ «Чернівціобленерго» та ціни електричної енергії, що склалася у цьому розрахунковому періоді та затверджена постановою КМУ. Тому, якщо Вами виявлено що в рахунку на оплату вказано невірні показники лічильника, просимо звернутися до ОСР для їх перевірки та коригування.
7. Як я можу оплатити за спожиту електричну енергію? Розрахуватися за електроенергію можна скориставшись будь-яким зручним для Вас способом з перелічених нижче: 1) у відділеннях: - АТ «Ощадбанк»; - АТ «КБ «Приватбанк»; - АТ «Перший інвестиційний банк» (АТ «ПІН Банк»); - ПАТ «Банк Фамільний»; - ПАТ «Укрпошта»; - АТ «АКЦЕНТ-БАНК». 2) зайшовши у будь-який онлайн сервіс: - за посиланням: https://ek.cv.ua/onlajn-oplata/; - Інтернет банкінг Приват24; - Інтернет банкінг Ощад24/7; - Платіжна система Рortmone; - Платіжна система Іpay; - Платіжна система Еasypay; - ТОВ «ФК «Контрактовий дім». Просимо Вас бути уважними! Під час оплати вказуйте свій особовий рахунок, щоб ваші кошти не були зараховані на особовий рахунок іншого споживача або не залишились нерозпізнаним платежем.
8. Що робити якщо мені прийшло повідомлення про відключення через заборгованість / якщо мене відключили за борги? Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2023 року №1405, Уряд зняв мораторій на припинення електропостачання в разі несплати заборгованості за спожиту електроенергію. Тому, просимо Вас вчасно та в повному обсязі оплачувати вартість спожитої електричної енергії. Проте, якщо вже так сталось, що ви потрапили у список на відключення – не зволікайте, намагайтесь якнайшвидше оплатити борг чи звернутися до ТОВ «ЧОЕК» для отримання консультації щодо укладення договору реструктуризації заборгованості. Нажаль, сплачені кошти не миттєво потрапляють на рахунок нашого Товариства. При оплаті через банківські установи чи платіжні системи, термін надходження коштів може становити 3-5 банківських днів, через відділення поштового зв’язку - до 7 днів, тому для уникнення відключення за заборгованість, сплачені вами кошти повинні бути на рахунку ТОВ «ЧОЕК» принаймні за день до відключення, а не у день відключення. Намагайтесь сплатити заборгованість якнайшвидше, щоб інформацію про усунення порушення встигли передати на опрацювання Товариству. Якщо Вас вже відключено за борги, то відновлення електропостачання можливе лише в разі усунення порушення споживачем (повна сплата заборгованості згідно умов Договору після відключення від електроживлення) та сплати споживачем рахунків щодо відшкодування Електропостачальнику оплачених витрат ОСР, пов’язаних з припиненням та відновленням електроживлення споживачів. Детальніше з тим, які документи потрібні для повторного підключення електроенергії, можна ознайомитись за посиланням: https://ek.cv.ua/38-0/yak-dokumenti-potr-bn-dlya-povtornogo-p-dklyuchennya-elektroenerg-/
9. Не маю можливості оплатити борг, як можна укласти договір реструктуризації заборгованості? Для укладення договору реструктуризації заборгованості власнику особового рахунку чи його законному представнику (з наданням належно оформлених підтверджуючих документів) необхідно звернутися у Центр обслуговування клієнтів ТОВ «ЧОЕК», рекомендовано - за місцем проживання, із відповідною заявою. Споживач разом із заявою має надати документи, що засвідчують особу, документи на право власності за адресою, за якою укладається договір або документ, що вказує на приналежність до даної адреси та довідку про доходи. На основі отриманих даних, Товариство зможе розглянути можливість укладення договору реструктуризації заборгованості та порахувати суму першого платежу, скласти графік погашення залишку боргу. Пам’ятайте, наявність договору про реструктуризацію боргу не є підставою для несплати поточного споживання. Це інструмент для розділення вже наявної заборгованості на кілька платежів для уникнення припинення електропостачання.
10. Що робити, якщо власник особового рахунку змінився/помер? В разі зміни власника особового рахунку Вам необхідно укласти новий договір про постачання електричної енергії в найкоротші можливі терміни для уникнення припинення електропостачання. Для цього спершу варто звернутися для отримання нового паспорту точки розподілу до ОСР. Після отримання паспорту точки розподілу, споживач має звернутись до ТОВ «ЧОЕК», для укладення договору про постачання електроенергії. Для того, щоб укласти договір про постачання електроенергії, разом із заявою-приєднанням необхідно надати: 1) копію паспорта (для фізичних осіб) або витяг, або довідку, або копію виписки з ЄДР (для юридичних осіб) споживача; 2) документ, що посвідчує право на представництво інтересів особи у випадку подання заяви представником (для фізичних осіб), або документ, що посвідчує право особи діяти від імені юридичної особи (для юридичних осіб); 3) копію документа, що підтверджує право власності чи користування об'єктом; 4) паспорт точки розподілу/передачі об'єкта (площадки вимірювання). Детальніше з даною інформацією можна ознайомитись за посиланням: https://ek.cv.ua/38-0/yak-dokumenti-potr-bn-dlya-povtornogo-p-dklyuchennya-elektroenerg-/
11. Чи є зараз пільги/субсидії на електричну енергію, де і як їх оформити? В січні 2023 року завершено реформу монетизації пільг, яка була розпочата в 2019 році. Таким чином, відповідно до п.7 «Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі», затвердженого Постановою КМУ від 17 квітня 2019 р. № 373: пільги на оплату житлово-комунальних послуг їх одержувачам з січня поточного року надаються виключно у грошовій готівковій формі. Для отримання консультації чи оформлення пільги та/або субсидії, споживачу необхідно звернутись до територіального органу Пенсійного фонду України або до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради чи центру надання адміністративних послуг.
12. В мене встановлене електричне опалення, чому не застосовується тариф електроопалення? Постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2024 №632 внесені зміни до Положення, згідно з якими встановлено нові фіксовані ціни на електричну енергію для побутових споживачів з 01.06.2024 по 30.04.2025, зокрема виділено в окрему категорію індивідуальних та колективних побутових споживачів, які проживають в житлових будинках (у тому числі в житлових будинках готельного типу, квартирах), обладнаних в установленому порядку електроопалювальними установками, із диференціацією ціни в опалювальний та неопалювальний період залежно від обсягів споживання. ТОВ «ЧОЕК» застосовує тариф на електроопалення тільки відповідно до даних отриманих від ОСР. Споживачу, що встановив електроопалювальну установку необхідно першою чергою отримати у ОСР паспорт точки розподілу з відповідною відміткою. ОСР інформує ПУП про наявність у такого споживача установки електроопалення, зокрема через інформаційно-комунікаційну платформу ПК «Датахаб» шляхом внесення відповідної інформації до централізованого реєстру ТКО інформаційно-комунікаційної платформи ПК «Датахаб». Для споживача застосування фіксованої (зниженої) ціни на електричну енергію в опалювальний період має здійснюватися з 1-го числа наступного розрахункового періоду після періоду, в якому ОСР направив споживачу підписаний паспорт точки розподілу із зазначеною в ньому інформацією щодо наявності електроопалювальної установки та передачею відповідної інформації ПУП. Детальніше з алгоритмом дій для побутових споживачів, ОСР та ПУП для підтвердження введення в експлуатацію електроопалення та застосування зниженої ціни в опалювальний період можна ознайомитися за посиланням: https://ek.cv.ua/38-0/algoritm-d-j-dlya-pobutovih-spozhivach-v-osr-ta-pup-dlya-p-dtverdzhennya-vvedennya-v-ekspluatac-yu-elektroopalennya-ta-zastosuvannya-znizheno-c-ni-v-opalyuvalnij-per-od/
13. В мене зламався лічильник / пошкоджені лінії електропередач/ зникла електрична енергія через негоду/ низька якість струму/ перепади напруги в розетках... Що мені з цим робити? Оператор системи розподілу, відповідно до Кодексу системи розподілу є постачальником послуг комерційного обліку електричної енергії, здійснює заміну, ремонт, опломбування, держповірку, параметризацію лічильників, зняття показів лічильників по всіх споживачах та несе відповідальність за збір та облік об’ємів використаної та виробленої електричної енергії, обслуговування засобів обліку, тому для якнайшвидшого вирішення зазначених питань Вам необхідно звернутись напряму до ОСР.
14. Де, як і коли я можу отримати Акт прийому-передавання по «зеленому» тарифу? Видача актів за «зеленим» тарифом здійснюється з 12 по 25 число щомісячно, у приміщенні Чернівецького центру обслуговування клієнтів, за адресою: м. Чернівці, вул. Пауля Целана, буд.6. Графік прийому контрагентів: Понеділок – четвер: 13:15 – 16:30 П’ятниця: 13:15 – 15:30 Зверніть увагу: Особистий прийом та інформування у телефонному режимі не здійснюється з 7 по 11 число щомісяця, у зв’язку з проведенням розрахунків. Для Вашої зручності існує можливість отримувати акти за «зеленим» тарифом на електронну пошту, для цього необхідно написати відповідну заяву.
15. Де і як я можу отримати Акт звіряння взаєморозрахунків? Нарахування по особовому рахунку абонента ТОВ «ЧОЕК» здійснює виходячи з інформації про обсяги спожитої електричної енергії споживачем, отриманої від ОСР – АТ «Чернівціобленерго» та відповідної ціни електричної енергії у певному розрахунковому періоді, затвердженої постановою КМУ. Так, всім хто бажає отримати Акт звіряння взаєморозрахунків із ТОВ «ЧОЕК», спочатку варто звернутись до ОСР для звірки обсягів споживання. Після звірки показів лічильника та обсягів споживання, споживач має звернутись до центру обслуговування споживачів ТОВ «ЧОЕК» за місцем проживання. Врахуйте, що для звірки по особовому рахунку, Вам при собі необхідно мати документи, що засвідчують особу, документи на право власності за даною адресою або документ, що вказує на приналежність до даної адреси та всі наявні за період, за який проводиться звірка, платіжні документи.
|