УВАГА! У зв'язку із введенням надзвичайної ситуації по Чернівецькій області та загрозі поширення коронавірусу, Чернівецька обласна енергопостачальна компанія внесла зміни у роботі з обслуговування споживачів електроенергії та запроваджує обмежувальні заходи задля попередження розповсюдження вірусу. До кінця карантину на Буковині особистий прийом споживачів у всіх центрах обслуговування клієнтів ЧОЕК здійснюватися не буде. У разі виникнення нагальних проблем чи питань споживачам пропонуємо перейти на дистанційний режим обслуговування та користуватися онлайн-сервісами myenergy.cv.ua/ та ek.cv.ua/, або звертатись за детальною інформацією до Call-центру (0372) 588-885 . Щоб передати звернення, документи, ділові папери, споживачі можуть скористатися спеціальними поштовими скриньками, які розміщені у кожному центрі обслуговування клієнтів ЧОЕК. Також споживачі можуть отримати відповіді на питання, надіславши поштою листа, чи звернутися через електронну адресу info@ek.cv.ua. З огляду на ситуацію, що склалася в області та країні, це вимушений крок Товариства. Просимо розуміння у споживачів та перепрошуємо за тимчасові незручності. Адміністрація ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія». |