phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Головна, 203к

м. Чернівці, вул. Головна, 203к
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15
18 березня 2020
ТОВ ЧОЕК продовжує працювати, щоб надійно і якісно забезпечити своїх споживачів безперебійним постачанням електроенергії

УВАГА!

У зв'язку із введенням надзвичайної ситуації по Чернівецькій області та загрозі поширення коронавірусу, Чернівецька обласна енергопостачальна  компанія внесла зміни у роботі з обслуговування споживачів електроенергії та запроваджує обмежувальні заходи задля попередження розповсюдження вірусу. До кінця карантину на Буковині особистий прийом споживачів у всіх центрах обслуговування клієнтів ЧОЕК здійснюватися не буде.

У разі виникнення нагальних проблем чи питань споживачам пропонуємо перейти на дистанційний режим обслуговування та користуватися онлайн-сервісами myenergy.cv.ua/ та ek.cv.ua/, або звертатись за детальною інформацією до Call-центру (0372) 588-885 .
Щоб передати звернення, документи, ділові папери, споживачі можуть скористатися спеціальними поштовими скриньками, які розміщені у кожному центрі обслуговування клієнтів ЧОЕК.

Також споживачі можуть отримати відповіді на питання, надіславши поштою листа, чи звернутися через електронну адресу info@ek.cv.ua.

З огляду на ситуацію, що склалася в області та країні, це вимушений крок Товариства. Просимо розуміння у споживачів та перепрошуємо за тимчасові незручності.

Адміністрація ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія».