phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Головна, 203к

м. Чернівці, вул. Головна, 203к
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15
12 травня 2021
Подати показники за використану електричну енергію можна через Telegram

ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» запровадило ще один сучасний спосіб передачі показників електролічильників скориставшись Telegram-ботом

Зробити це дуже просто, для цього потрібно лише завантажити додаток  Telegram на свій мобільний телефон. Після цього, на стартовій сторінці сервісу Telegram зайти на «Пошук» і в стрічці пошуку ввести choek_bot і натиснути кнопку «Старт». Такі прості дії дозволять відразу приєднатися до офіційного чат-боту, який складається з 5 розподіл:

  1. «Інформація». У цьому розділі можна ознайомитись з новинами компанії та інформацією про графік робіт центрів обслуговування ТОВ «ЧОЕК» та їх контактами.
  2. «Заборгованість». Для того, щоб переглянути інформацію про заборгованість споживач повинен перейти за наведеним посиланням та авторизуватись (або зареєструватись) в особистому персональному кабінеті.
  3. «Подати показник». Споживач може подати показники лічильника за спожиту електричну енергію, перейшовши за наявним посиланням у персональний кабінет ТОВ «ЧОЕК».
  4. «Кабінет». З цього розділу можна перейти в особистий кабінет ТОВ «ЧОЕК» або АТ «Чернівціобленерго».
  5. «Веб-сайт». Переадресовує на сайт Чернівецької обласної енергопостачальної компанії – ek.cv.ua, на якому можна дізнатись останні новини та іншу корисну інформацію для клієнтів.

Спеціалісти ТОВ «ЧОЕК» нагадують, що перевагами передачі показників за допомогою он-лайн сервісів є те, що показники приладів обліку можна передавати з будь-якого пристрою, на якому встановлений месенджер Telegram та у будь-який зручний для користувача час.

 

Чернівецька обласна енергопостачальна компанія