phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Пауля Целана буд. 6.

м. Чернівці,
вул. Пауля Целана буд. 6.
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15
9 березня 2021
Карантин закінчиться, а борги залишаться

Чернівецька обласна енергопостачальна компанія наголошує на важливості вчасного розрахунку за спожиту електроенергію. В найближчому часі карантин закінчиться і тоді споживачі, які своєчасно не оплатили рахунки за електричну енергію перед ТОВ «ЧОЕК» стикнуться з наслідками їх бездіяльності –  накопиченням заборгованості, штрафними санкціями та припиненням електропостачання.

 

Штрафні санкції

 Після закінчення карантину, у разі несвоєчасної оплати спожитих кіловат, побутовий  споживач зобов’язаний додатково сплатити ТОВ «ЧОЕК» пеню. Тим часом юридичні споживачі при наявності заборгованості мають оплатити не тільки пеню, а й інфляційні втрати та 3% річних згідно «Правила роздрібного ринку електричної енергії» та Цивільного кодексу України (ст. 549 та 625). При цьому при наявності заборгованості наша компанія матиме законне право звернутись до суду, щоб стягнути борг. Нагадуємо, що після задоволення позовних вимог,  на споживача покладаються витрати зі сплати судового збору.

 

Стягнення передбачені за заборгованість

Згідно закону «Про виконавче провадження» при накопиченні заборгованості, в тому числі за електроенергію,  на боржника накладаються такі заходи примусового виконання як : заборона виїзду за кордон; опис, арешт, конфіскація майна та стягнення заробітної плати, пенсії та іншого доходу боржника.

 

Боргів за час карантину ніхто не спише

Зверніть увагу на те, що боржникам  буде припинено постачання електроенергії згідно з вимогами законодавства: юридичним споживачам – при наявності заборгованості, побутовим – після закінчення карантину. А це призведе до додаткових фінансових витрат для споживачів. Оскільки крім оплати заборгованості за використану електроенергію споживач повинен відшкодувати витрати за повторне підключення до електромережі.

Отже, щоб не мати зайвих і непередбачених фінансових витрат та не бути відключеним від електропостачання, відповідально споживайте електричну енергію та вчасно та в повній мірі розраховуйтесь за спожиті кіловати.

 

Способи оплати рахунків за електроенергію

На час карантину наші клієнти можуть розрахуватись за електроенергію не лише через термінали у банківських відділеннях, а й  онлайн, не виходячи з дому. Зокрема:

  1. Через PINBANK.
  2. Зареєструвавшись в особистому кабінеті на https://www.myenergy.cv.ua/uk/customer/login.
  3. На сайті http://ek.cv.ua/у рубриці «онлайн оплата».
  4. За допомого додатків «Energy Online», «Приват24», «Ощад24/7», «АБанк», «Монобанк» т.і.
  5. Пенсіонери можуть оплатити електроенергію через "Укрпошту" або телефонні "гарячі лінії" банків.

ТОВ «ЧОЕК» вдячний кожному своєму споживачеві, який сумлінно сплачує рахунки за використану електроенергію.

 

Чернівецька обласна енергопостачальна компанія