phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Головна, 203к

м. Чернівці, вул. Головна, 203к
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15

Інструкція про подання звернення/скарги/претензії 

 

Споживач має можливість направити звернення/скаргу/претензію наступним чином:

 

в усній формі, звернувшись особисто до Інформаційно-консультаційного центру постачальника, в приміщенні центру по обслуговуванню споживачів, або до директора підприємства під час особистого прийому. Дізнатись графік особистого прийому громадян Інформаційно – консультаційним центром та директором ТОВ «ЧОЕК» можна тут

за телефонами кол-центру постачальника: +38 (0372) 583-385 (понеділок-четверг: з 08.00 до 17.00; п’ятниця: з 08.00 до 15:45; обідня перерва з 12.30 до 13.15);

засобами електронного зв’язку: на електронну адресу постачальника: info@ek.cv.ua; за допомогою мобільного додатку "Енергетика онлайн"

в письмовій формі (м.Чернівці, вул.Головна 203К).

 

 

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій

  1. Повинно бути вказано:
  • для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
  • для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
  1. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  2. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія»

 

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.


Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

 

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки


Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (0372) 583-385, (0372) 588-885 або надіслати листа електронною поштою на адресу: info@ek.cv.ua, або заповнити форму на сайті Товариства. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».