phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Л. Українки, 5

м. Чернівці, вул. Л. Українки, 5
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15

Інструкція про подання звернення/скарги/претензії 

 

Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія»

 

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

  • надіслати поштою на адресу: вул. Лесі Українки, 5, м. Чернівці, Чернівецька обл., 58000;
  • особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
  • надіслати електронний лист на адресу: info@ek.cv.ua
  • зателефонувати за номером: (0372) 583-385

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій

  1. Повинно бути вказано:
  • для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
  • для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
  1. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  2. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія»

 

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.


Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

 

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки


Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (0372) 583-385, (0372) 588-885 або надіслати листа електронною поштою на адресу: info@ek.cv.ua, або заповнити форму на сайті Товариства. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».