phone_in_talk

CALL - ЦЕНТР:

+38 0372 588 885
local_phone

ТЕЛЕФОН:

+38 0372 583 385
location_on

м. Чернівці
вул. Головна, 203к

м. Чернівці, вул. Головна, 203к
question_answer Допомогти вам?
person Кабінет споживача
access_time
графік роботи:
ПН-ЧТ ПТ
08:00 - 17:00 08:00 - 15:45
обідня перерва: перерва: 12:30 - 13:15

ІКЦ (0372)-583-385

 

Інформаційно-консультаційний центр ТОВ «ЧОЕК»

(далі – ІКЦ) створений для підвищення якості надання послуг із постачання електричної енергії та вдосконалення взаємовідносин із споживачами, відповідно до чинного законодавства України.

Одним із ключових пріоритетів роботи ТОВ «ЧОЕК» є забезпечення високого рівня якості обслуговування споживачів електроенергії. Кожен громадянин має право, для отримання інформації, звернутися до ІКЦ , або написати звернення, скаргу та подати запит.

Звернутися до ІКЦ заявник може письмово, по телефону або особисто.

Основними завданнями консультаційного центру є:

  1. Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики , та порядку їх застосування.
  2. Надання інформації та консультацій заявникам на особистому прийомі та за телефоном.
  3. Розгляд на комісії ІКЦ спірних питань між постачальником електричної енергії та споживачами.

Попередній запис на особистий прийом до інформаційно-консультаційного центру ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» здійснюється за фактичною адресою офісу: 58018, вул. Головна 203К,  м. Чернівці, за електронною адресою: ikc@ek.cv.ua або за телефоном (0372) 583-385 щодня (крім святкових та вихідних днів) з 8.00 до 17.00 (у п’ятницю з 8.00 до 15.45), обідня перерва з 12.30 до 13.15.

Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються:

  • надання згоди на збір та обробку персональних даних;
  • прізвище, ім’я, по батькові споживача електричної енергії;
  • назва підприємства (установи, організації), посада, прізвище, ім’я, по батькові посадової та/або уповноваженої особи;   
  • електронна пошта;
  • адреса для листування;
  • контактний номер телефону;
  • номер договору про постачання електричної енергії (номер особового рахунку за наявності);
  • зміст порушеного питання.

Графік особистого прийому громадян Інформаційно – консультаційним центром ТОВ «ЧОЕК»:

понеділок та середа (щотижня) з 14:00 по 17:00.

 

ТОВ «ЧОЕК» забезпечено проведення Комісій ІКЦ на період дії карантинних обмежень спричинених коронавірусною інфекцією SARS-CoV-2 (COVID – 19) у форматі відео конференції через офіційний додаток для відеоконференцій «ZOOM» (консультації стосовно участі у відеоконференції за номером (0372) 583-385)